Četrtek, 19. april 2018
shema programa

Športna dvorana
9.00 - 10.30 Otvoritev
Kratka demonstracija učenja v virtualnem svetu, Nives Kreuh
Uvodni nagovori
- predstavnik MIZŠ-a
- Vinko Logaj, ZRSŠ
- Marko Bonač, ARNES
- Alenka Flander, CMEPIUS
Otvoritveno predavanje
- Kaj delajo mladi na internetu pri pouku? Filip Dobranić
- Kaj in kako bomo letos na Siriktu? Nives Kreuh
11.15 - 12.30 Glas učiteljev
IGRIFIKACIJA / Tržnice idej / #igrifikacija
Vodji sklopa: Goran Bezjak in Katarina Dolgan
Športna dvorana
- Igrifikacija pri pouku matematike in informatike, Nejc Grošelj
- LanovSvet.si – interaktivno spoznavanje in razumevanje preteklosti, Klemen Stepišnik
- Stripovski junaki in Classcraft, Nermin Bajramović
- Flippity.net – Obrnem, igram in znam, Katarina Tadić
- Spoznavajmo življenje divje (prosto živeče) rastline in gojene rastline s pomočjo računalniške didaktične igre, Andreja Dolenec
- Programiraj, deli, igraj in zmagaj, Robert Murko
- Igranje in učenje z roko v roki, Romana Kolar
- Quizizz – hitro in zabavno preverjanje znanja, Renata Flander
- Porajajoča se pismenost in programiranje z roko v roki, Nataša Gobec
- Programiranje on-line, MIroslava Minić
- Igrivo usvajanje slovenščine kot drugega jezika s pomočjo spletnega orodja toondoo, Živa Blatnik
- Algoritmi, žongliranje in učenje zahtevnih veščin, Radovan Krajnc
- Kdo je Trubarju ukradel čevlje? Boštjan Kernc
- Dan dejavnosti, Varni na internetu, Urška Wertl
- Z actionboundom v ustvarjalni fit formi, Vesna Robnik, Bojan Kašuba
- Igrifikacija pri urah likovne umetnosti v bolnišnični šoli, Tina Žvab
- Formativno spremljanje znanja učencev s kvizi (Kahoot, Quizizz, Socrative, GoFormative ali SMART Response). Kaj bi
- izbrali učenci in kaj učitelji? Peter Grbec
- Mobilna aplikacija Charades! – način za ponovitev strokovnega besedišča, Tina Šlajpah
- Lego kocke – aktivna udeležba učenca, Mojca Kruh
- Uporaba spletnih orodij pri aktivnem pouku geografije, Janja Petar Ipšek
- Skozi igro in digitalno tehnologijo do večje finančne pismenosti, Alenka Trifković
- Spoznajmo najstarejše slovensko mesto Ptuj s pomočjo QR kod, Klementina Orešek
- Kako se »igramo« pri pouku hrvaščine, Nina Bradica
- Učim se učiti, Maja Jelenko
- Potovanje z iPadom, Katja Gajšek
- Robotize, Peter Purg
- Virtualna resničnost v razredu, Dominik Trstenjak
- Učenje besedišča pri tujem jeziku za zabavo in zares, Mateja Sukič Kuzma
- Radio Čamac, Radio Pionirc, Radio Kašljevc… – ustvarjanje radia v šolskih klopeh, Andraž Magajna, Rok Kušlan
- Dirkalni kviz, Geli Mohorič
- Učenje Pythona v 6. razredu, Sonja Lajovic
- Programiram, torej pomagam, Nataša Kermc
- Igra ali učenje pri pouku fizike? Tanja Blažič
- Igrajmo se Kahoot, Bojana Mavri Pavlič
- Uporaba robotov Ozobot za dvig motivacije in za preverjanje znanja učencev, Marjan Cerinšek
- Nadarjeni učenci ustvarijo mobilno računalniško igro za utrjevanje poštevanke, Joja Flis Jurko
- Programiranje kot igra za najmlajše učence, Mojca Borin, Vesna Mrkela
- Uporaba prirejenih klasičnih namiznih iger za utrjevanje matematike v gimnaziji, Jan Maver
- Igrifikacija pri pouku športne vzgoje, Tomaž Bernard
- Twinspace portal: odskočna deska v svet ustvarjalnosti skozi igro, Marija Maja Grenko
- Kako lahko s pomočjo Classcrafta popestrimo pouk, Karmen Novak
- QUI²Z³, Miha Ribič, Nina Štramec
- “Selfie – orientacija”, Štefan Arh
- Matematika je zabavna! Lidija Podmenik
Dvorana Primula 1 in 2
- Z Geolovom v naravo po zaklad, Simona Senica
- Igramo se turiste po domačem kraju – ustvarjamo AVDIO VODNIK, Eva Traven
- Igrifikacija kot motiv pri edukaciji robotike 4.0, Matej Veber
- Uvodna motivacija s pomočjo didaktične igre »Glukoza, razgradi se«, Vida Šinkovec
- Gibljive številke, Andreja Žavbi Kren
- Gozdoljub, Katarina Podrekar, Maja Trojar Kepic
- Kitarski pouk med očetovskim dopustom – učenje na daljavo z elementi igrifikacije, Daniel Eyer
- Aktivirajmo obrambni sistem! (Učenje o delovanju imunskega sistema z uporabo računalniške igre), Kristina Prosen
- Spletna pustolovščina, Ksenija Bračič Bračko
- Matematično – angleški lov na skriti zaklad, Barbara Cankar, Andrejka Kramar
- Igrificirani kvizi skozi vso šolsko leto, Stanislav Levičar
- Poigritev pretvarjanja merskih enot, Franc Jakoš
- Spodbujanje in spremljanje učenja z uporabo značk v spletni učilnici, Boris Volarič
- Video na mobilnih napravah a.k.a. Lov za izgubljenim znanjem, Simon Dražič, Maja Vičič Krabonja
- Poigritev pouka s Klikerjem (lahko bi se predstavilo na tržnici e-rešitev), Saša Divjak
ATS 2020, Dvorani ANGELIKA in ERIKA
- Izobraževalci kot raziskovalci lastne prakse, Štefka Štrakl
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo Digitalne tehnologije, Ester Mrak
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo Digitalne tehnologije, Sergeja Lipušček
- Formativno spremljanje in vrednotenje veščine sodelovanja z uporabo digitalne tehnologije pri pouku slovenščine v osnovni šoli, Gabriela B. Blokar
- Razvoj ustvarjalnosti skozi veščino sodelovanja s pomočjo IKT tehnologije, Elena Sedmak
- (Non)Digital cooperation among project team members and development of professional learning communities, Ines Celin
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo digitalne tehnologije, Maja Matrić, Lidija Novak, Petra Turšič, Jasmina Vučič, Tanka Lekić in Irena Germovšek
- Urimo veščino sodelovanje in komunikacija formativno spremljanje transverzalnih veščin s podporo IKT, Neža Kos
- Formativno spremljanje – dve šoli – en tim, Frančiška Hvalc in Anica Novak
- Uporaba mobilnih telefonov pri pouku OŠ Dobravlje, Helena Ferjančič, Danica Krapež, Martina Černigoj
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo digitalne tehnologije, Tomaž Miholič
- Raziskovalci lastne prakse – znami.com, Aleksandra Pobega
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo Digitalne tehnologije, Tjaša Bev in Urška Golob
- Diseminacija pridobljenih izkušenj v projektu ATS 2020, Dragica Čander, Janja Brglez in Nela Bejat Krajnc
- Kritično prijateljevanje in sodelovanje na OŠ Polje, Mateja Drnovšek in Petra Mikeln
- Prispevek Raziskovalci lastne prakse – OŠ Preska, Nina Pulko
- Vrstniška povratna informacija v digitalnem svetu, Tatjana Hafner
- Raziskovalci lastne prakse, Dominika Mesojedec, Renata More, Maja Primožič, Simona Hribar Gojc
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo Digitalne tehnologije, Bojana Oberstar Bižal
- Formativno spremljanje in vrednotenje napredka učečih se z uporabo digitalne tehnologije na OŠ Sveti Jurij, Maja Potočnik Barbel, Andreja Sraka, Klavdija Skerbinšek, Bojana Škaper Martel
Na konferenci bodo moderatorji ZRSŠ, CPI, ŠR, CMEPIUS in ARNES
14.00 - 16.00 Plenarni del
IGRIFIKACIJA (vabljeni predavatelji)
- Engaged learning and better learning outcomes using gamification, Lawrence Lilley, Združeno kraljestvo
- Vrstniško učenje na način igre, Jurij Krpan, Slovenija
- 3D-Smarting, the ‘thing’ that killed 2D-Working and 2D-Learning, Jef Staes, Belgija
Moderatorki: Katarina Dolgan in Nives Kreuh
16.00 - 16.45 Skupinska razprava
IGRIFIKACIJA
Vsi udeleženci bodo v omizjih po plenarnem delu razpravljali po vnaprej pripravljenih vsebinskih izhodiščih iz plenarnega dela na način: kaj sem videl, kako to razumem, kako bi lahko videno uporabil pri svojem delu.
Moderatorji iz ZRSŠ, CPI, ŠR, CMEPIUS, ARNES
19.30 - 22.00 Večerni dogodek
Tema: obujanje kulturne dediščine (Evropsko leto kulturne dediščine 2018)
Izvajalci: Akademska folklorna skupina Študent
Moderatorki: Nives Kreuh in Amela Sambolić Beganović
Zelena dvorana, dvorana Beresta, Angelika, Erika, Primula 1 in 2
11.15 - 12.30 Tematski dogodki
SIO-2020, Zelena dvorana
- Kakšno šolo promovira SIO-2020, sinergije z ostalimi projekti MIZŠ, Alenka Starc, Andrej Flogie, Alenka Šverc, Sebastjan Čagran, Janez Čač, Borut Čampelj
- Slovensko izobraževalno omrežje – ideja, gibanje, projekt ali nujno zlo?Janko Harej
- Kako sem kot ravnatelj opravil MOOC in preživel, Bogomir Marčinković, Ingrid Možina-Podbršček
Moderator: Tomi Dolenc
Zaključek spletnega tečaja MOOC-V, Dvorana Beresta
- Delavnica: Varna raba interneta in naprav, Maja Vreča
17.15 - 18.45 Tematski dogodki
- IKT preči projekte NA-MA POTI, OBJEM in POGUM, Dvorani Angelika in Erika
Moderatorke: Jerneja Bone, Sandra Mršnik, Tatjana Krapše
- ATS 2020, dvorana Primula 1
Moderatorka: Tanja Rupnik Vec
- Povežite se s šolami in vrtci v Evropi prek programov Earsmus+ in eTwinning, Dvorana Beresta
Moderatorke: Urška Šraj, Nevenka Mandelj, Tatjana Gulič, Maja Abramič
- Odvisni, pismeni in varni na spletu, Dvorana Primula 2
- Odvisnosti virtualnega sveta, Miha Kramli
- Medijska pismenost kot državljanska dolžnost, Domen Savič
- Gradimo varne MOST-ove, Maja Vreča
Moderator: Tomi Dolenc
- Digitalno državljanstvo, Zelena dvorana
- Nacionalni portal odprtih podatkov Slovenije – Portal OPSI, Aleš Veršič
- E-storitve za državljane na portalu eUprava, Tatjana Mizori Zupan
- Storitev za spletno prijavo in e-podpis SI-PASS, Alenka Žužek Nemec
- Ne verjemi vsemu na internetu – s kvizom nad lažne novice, Marko Puschner
- Medijska pismenost v času lažnih novic in alternativnih dejstev, Sonja Merljak Zdovc
Moderatorka: Anita Poberžnik
Športna dvorana in predverje Zelene dvorane
9.00 - 18.45 Tržnica e-rešitev
Pridružite se nam na obkonferenčnem dogajanju kjer bomo iskali e-rešitve spraktičnimi primeri prikazov rabe novih tehnologij za pouk-
- Učna pot Sirikt, CŠOD
- VR tehnologija, Izstop
- Kam z droni, ŠC Ptuj – Dronetude
- Digitalno državljanstvo, Ministrstvo za javno upravo, Statistični urad RS, Urad za mladino, mladinske organizacije, Safe.si
- Uporabimo COBISS, COBISS
- Aktivna tla v šoli, Inovatio
- Microsoft v šoli, Microsoft
- Projekti eTwinning, CMEPIUS
Petek, 20. april 2018
shema programa

Športna dvorana, Dvorani Angelika in Erika, Primula 1 in 2
9.00 - 10.30 Glas učiteljev
RAZISKOVALCI LASTNE PRAKSE – dvorani Primula 1 in 2
Vodji sklopa: Alenka Andrin, Barbara Lesničar,
- Razvijanje kritičnega mišljenja s pomočjo e-listovnika v okviru projekta ATS2020, Andreja Sever
- Spletni zvezek kot orodje za vrednotenje dosežkov in zbiranje dokazov učenja, Samo Lipovnik
- Izboljšajmo nastop z IKT tehnologijo, Simona Merljak
- Učeči učitelj v digitalni dobi, Miroslava Minić
- Film – od učencev k učencem, Katarina Klajn
- Vloga inkluzivnega pedagoga pri poučevanju slabovidne učenke v osnovni šoli, Jerneja Lisjak
- Izbira IKT-ja glede na posebnosti otrok, Katja Koprivnikar
- Izdelava zloženke o domačem kraju, Damjana Očko
- Kaj imajo skupnega digitalna tehnologija, knjiga in učitelj? Marta Nardin
- Ko se sedmošolci seznanijo s srednjeveškim in modernim trubadurstvom pri medpredmetni povezavi GUM in KIZ ob uporabi sodobne IKT, Maja Vačun
- Radovednost, Milojka Vidmar
- Vplivi na pravilno razumevanje kisikovih organskih spojin, Klarisa Marc Žumer
- Priprava ciljne populacije vključene v projekt Program dodatnega usposabljanja (PDU), Mašenka Rodman Madric
Dodatno usposabljanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami – informacijsko komunikacijska tehnologija, Adrijana Lampe Mikuž - Povodni mož ujet v objektiv, Danijela Apatič
- Razvijanje kompetenc z Edulibryem, Tjašo Vlasak
- Construct 2 – učno orodje ali igrača? Gregor Hrastnik
- Branje v oblaku, Barbara Hebar
- Motivacija za vzdržljivostni tek, Simona Lozinšek
- Gimnastika in jaz, Vesna Pogelšek Lavrenčič
- Samovrednotenje pedagoških digitalnih kompetenc učiteljev, Tine Pajk
- Kako se znajti s skromno opremo? Špela Vraničar
- Uporaba spletišča WordPress pri pouku angleščine, Ana Perović
- Digitalni angleški šolski časopis, Katarina Pegam
- Formativno spremljanje porajajoče se pismenosti v vrtcu z uporabo IKT, Kristina Farkaš
- Mladi ustvarjalci v Gimnaziji in ekonomski srednji šoli Trbovlje, Alenka Arh Šmuc, Maruša Drečnik Stoklasa
- Naj v razredu ne bo nemih (ne)poslušalcev, Polona Kovač
- Kako na izobraževanje v tujino? Janja Androić
- Pouk – programsko orodje za učne analitike, Tajda Štrukelj
- Tehnike animacij pri pouku likovne umetnosti s podporo programov Inkscape in Photoscape ter mobilnega telefona in fotoaparata, Nataša Himmelreich
RAZISKOVALCI LASTNE PRAKSE, dvorani Angelika in Erika
- Kako se učim, mi pokaže očesni sledilec, Evelin Škof
- Pismo – Pismeni, Mateja Kelner
- Načrtovanje in spremljanje plavalnega tečaja v oblaku 365, Boštjan Artiček
- Izbirnost in notranja motivacija ter uporaba ikt tehnologije so pot do uspeha, Petra Jesih
- Reševanje avtentičnih problemov pri pouku fizike s simulacijskim okoljem Algodoo, Robert Repnik
- Ali veš kdo sem? Andreja Rajh
- Več glav več ve – pomembnost medpredmetnega sodelovanja, Polonca Volavšek
- Vpliv uporabe IKT pri matematiki (statistika, funkcije, geometrija) na znanje dijakov in spreminjanje pedagoške prakse, Tatjana Popit
- Spoznavanje in učenje človekovih pravic – medpredmetno povezovanje, Marina Vrečko, Dejan Žmavc
- Folklorna dejavnost in digitalni svet, Katarina Gorše
- Izstrelimo se v vesolje kompetentnosti, Vanja Kolar Ivačič
- Uporaba 3D tiskalnika pri izbirnem predmetu risanje v geometriji in tehniki, Ivan Dović
- Ravnatelji na učnem sprehodu – učiteljeva nočna mora ali …, Nela Bejat Krajnc
- Ocenjevanje Mahara e-listovnika v Moodle e-učilnici, Gregor Anželj
- Uporaba geografskih aplikacij na pametnih telefonih pri terenskem delu v šoli, Alenka Dragoš, Eva Jeler Fegeš
- Digital learning, Hilde Puyenbroeck
DIGITALNI RAZKORAK , Športna dvorana
Vodji sklopa: Mojca Dolinar, Nives Markun Puhan
- Ko knjig v knjižnici ni (več), Nataša Vršič
- Learning by doing – dijaki upravljajo šolska socialna omrežja, Alenka Pokeržnik
- Medgeneracijska pomoč pri digitalnem opismenjevanju, Anja Kotnik Lebar
- Premoščanje razlik v digitalnih znanjih in spretnostih med dijaki, Anja Miklič
- Kako lažje prebrati knjigo? Klavdija Ahačič
- Google Arts & Culture pri pouku likovne umetnosti, Martina Žličar
- Praksa v tujini kot element premoščanja digitalnega razkoraka, Mira Gujt
- Vzpodbujanje dijakove inovativnosti: RFID ključavnica, Žiga Podplatnik
- Digitalno opismenjevanje v prvem triletju osnovne šole, Manca Zaviršek
- Učimo se z XMindom, Jasmina Peternelj
- Virtualna resničnost pri pouku geografije, Simon Hebar
- Minutke za IKT, Benjamin Tomažič
- Facebook zgodovina na gimnaziji Kranj, Patricija Veldin
- Jaz tebi, ti meni – aktivni smo vsi, Mateja Pučnik Belavič
- Dvig digitalnih kompetenc s sodelovalnim učenjem pri fiziki, Roman Drstvenšek
- Digitalno branje na srednji strokovni šoli, Špela Grum
- Popularizacija dela z e-slovarji in slovenističnimi jezikovnimi viri pri pouku slovenščine, Aleš Vrbovšek
- Od kamišibaja k animaciji, Ana Gorše
- Digitalni izzivi strokovnih delavcev v vrtcu, Klavdija Hrastovec
- Strip kot sredstvo za premoščanje digitalnega razkoraka med učenci, Marko Ribič
- Zamenjava “črne škatle” z Micro:bit-om pri pouku tehnike ter tehnologije, Danijel Šic, Radovan Krajnc
- Animacija v PowerPointu, Majda Šubic
- Priprava turističnega produkta v digitalnem učnem okolju, Polona Miklavc Žebovec
- #ArduinoBlond – izkustveno učenje v paru malo drugače, Boris Volarič
- Šolska e-revija v večih jezikih, Cilka Zupančič
- Razvoj digitalne kompetence po vertikali, Jerca Šolar
- Uporaba spletnih strani pri zdravstveni vzgoji mladostnikov s posebnimi potrebami, Mojca Kralj
- Z učenjem tujega jezika do usvajanja digitalnih veščin, Breda Banovšek
- Učitelj, sam svoj mojster izobraževalne tehnologije, Elvir Denić
- Pouk slovenščine s tabličnimi računalniki, Lučka Drnovšek
- Je uporaba navidezne realnosti kot učnega pripomočka pri pouku realna? Betka Burger
- Premoščanje razlik v digitalnih znanjih in spretnostih med učenci pri likovni umetnosti v prvem VIO, Vesna Godler
- Preverjanje znanja z uporabo IKT didaktičnega orodja Crossword Puzzle Maker, Verica Peterle Grahonja
- Digitalno opismenjevanje v OŠ Ivana Kavčiča, Iztok Ostrožnik
- Učenec učencu učitelj, Irena Gole
- e-Schools Teaching Scenarios, a concept supporting innovative teaching with ICT, Gordana Benat, Hrvaška
- Sam svoj mojster, Lidija Vidmar in Danica Mati Djuraki
- Moodle ugasniti ali ponovno zagnati? Danica Mati Djuraki in Lidija Vidmar
- Digitalna pismenost v 4. A, Simona Hajnal
- Digitalni.razkorak – izziv profesorja matematike, Lovro Dretnik
- Sestavi svoj računalnik iz zavrženih komponent, Matej Sužnik
Na konferenci bodo moderatorji ZRSŠ, CPI, ŠR, CMEPIUS in ARNES
11.00 - 13.00 Plenarni del
RAZISKOVALCI LASTNE PRAKSE IN DIGITALNI RAZKORAK (vabljeni predavatelji)
- Teachers as designers of their own practice, Rutger van de Sande, Nizozemska
- Learning cities and education innovations, Kristiina Erkkilä, Finska
- Izmerimo se s POT-OS, Nives Kreuh, Davide Azzolini
- ATS 2020, Tanja Vec Rupnik
Moderatorki: Barbara Lesničar in Nives Kreuh
13.00 - 13.45 Skupinska razprava
RAZISKOVALCI LASTNE PRAKSE IN DIGITALNI RAZKORAK
Vsi udeleženci bodo v omizjih po plenarnem delu razpravljali po vnaprej pripravljenih vsebinskih izhodiščih iz plenarnega dela na način: kaj sem videl, kako to razumem, kako bi lahko videno uporabil pri svojem delu. Moderatorji bodo vodili razprave po omizjih.
Moderatorji iz ZRSŠ, CPI, ŠR, CMEPIUS, ARNES
15:15 - 16.30 Panelna razprava
PANELNA RAZPRAVA
Predstavljene bodo ugotovitve iz Glasa učitelja, plenarnih delov in skupinskih razprav. V razgovoru se bomo soočili z izzivi konference in skupaj iskali rešitve. V razgovoru sodelujejo Kristiina Erkkilä, Filip Dobranić, Aleš Ojstršek in Rutger van den Sande.
Moderatorki: Nives Kreuh in Barbara Lesničar
16.30 - 17.15 Zaključek konference
Zaključne ugotovitve in zahvale.
Podelitve nagrad.
Konferenčne dvorane Beresta, Zelena dvorana s predverjem
9.00 - 10.30 Tematski dogodki
Povežite se s šolami in vrtci v Evropi prek programov Erasmus+ in eTwinning, Dvorana Beresta
Ali vas zanima mednarodno sodelovanje in povezovanje s šolami in vrtci v Evropi?
Moderatorke: Urška Šraj, Nevenka Mandelj, Tatjana Gulič, Maja Abramič
Skupnost SIO z novostmi in zanimivostmi, Zelena dvorana
Delavnica
Moderatorka: Damjana Šajne
Digitalno državljanstvo, predverje Zelene dvorane
Predstavitve Ministrstvo za javno upravo, Statistični urad RS, Urad za mladino, mladinske organizacije, Safe.si
Športna dvorana in predverje Zelene dvorane
9.00 - 16.45 Tržnica e-rešitev
Pridružite se nam na obkonferenčnem dogajanju kjer bomo iskali e-rešitve spraktičnimi primeri prikazov rabe novih tehnologij za pouk-
- Učna pot Sirikt, CŠOD
- VR tehnologija, Izstop
- Kam z droni, ŠC Ptuj – Dronetude
- Digitalno državljanstvo, Ministrstvo za javno upravo, Statistični urad RS, Urad za mladino, mladinske organizacije, Safe.si
- Uporabimo COBISS, COBISS
- Aktivna tla v šoli, Inovatio
- Microsoft v šoli, Microsoft
- Projekti eTwinning, CMEPIUS
*pridržujemo si pravico spremembe programa