Igrifikacija – pridi, zaigraj, zmagaj
Tema programskega sklopa Igrifikacija je namenjena pristopu reševanja problema, ki je pogosto uporabljen v gospodarstvu in ga je mogoče uporabiti tudi v izobraževanju. Predstavlja enega izmed pedagoških pristopov, ki povečuje aktivno udeležbo učencev pri učenju skozi dejavnosti. Z igrifikacijo učenci razvijajo različne veščine, spretnosti in poglobljeno znanje, saj je pomembno, kako in ne kaj se učijo. Ali lahko elementi igre, kot so štetje točk, tekmovanje z drugimi in igra vlog vplivajo na motivacijo za učenje? Kako jih lahko uporabimo pri poučevanju s pomočjo tehnologije? Namen igrifikacije (ang. Game Based Learning) ni spreminjanje pouka v igro, temveč izkoriščanje elementov igre za ohranjanje pozornosti, vztrajnosti in radoživosti.
Ukvarjali se bomo z vprašanjem, kako organizirati učni proces, da bo učenje zanimivo, da se bodo učenci čutili slišane in vključene, da bodo ustvarjalni in da se bodo znašli v nepredvidljivih okoliščinah. Posvetili se bomo primerom in rešitvam rabe tehnologij v šolski praksi s pomočjo igrifikacije.
*dejavnost, ki ima značilnosti igre, a je v resnici resno delo
Programski sklop sestavljajo trije deli, ki tvorijo celoto:
Glas učitelja
Predstavitev prispevkov bo v obliki Igrive tržnice idej. Udeleženci bodo sodelovali v igri predstavitev in vrednotili igrivost predstavljenih idej. Resno se bomo igrali.
Plenarni del
Plenarna predavanja
Skupinska razprava
Vsi udeleženci bodo v omizjih po plenarnem delu razpravljali po vnaprej pripravljenih vsebinskih izhodiščih :
- kaj sem videl,
- kako to razumem,
- kako bi lahko videno uporabil pri svojem delu.
Moderatorji bodo vodili razprave po omizjih. Ugotovitve bodo predstavljene na zaključni Panelni razpravi.